woensdag 25 december 2013

Christmas shopping 2013


Jep, het is kerstmis. Het feest waar je een heel jaar naar uitkijkt, maar dat weeral gedaan is voor je het weet. En geen witte kerstmis?! Jammer... Ik hou niet zo echt van sneeuw want of het nu sneeuwt of niet ik moet toch met de fiets naar school, maar sneeuw hoort gewoon bij kerstmis! Anyway... Ik ben gaan kerst winkelen! Ik ben gaan winkelen op de meir in Antwerpen. Ik had wel wat volk verwacht omdat het een dag voor kerstmis was maar zo veel volk...!?! Ik werd er helemaal irritant van! Dus ben ik na 4 uurtjes winkelen al naar huis gegaan. Dit is wat ik heb gekocht!

En ik begin met deze 2 schattige kerstmis nagellakjes, allebei van catrice. Eerst dacht ik dat de gouden lak heel dekkend zou zijn zodat ik de glitters als top coat erover kon doen, maar bleek dat het allebei gewoon top coats waren. Wel jammer, maar het zijn toch mooie aanwinsten! En er was ook een actie dat je 2 nagellaken voor €5 kreeg dus ik kon er toch moeilijk langslopen hé?

Hier is nog een catrice kerstmis must-have. De Prime and Fine Highlighting Powder zit in een prachtig zwart strak doosje, dat jammer genoeg helemaal beschadigt is... Het is een lichtroze poeder met kleine subtiele gouden glittertjes. Echt prachtig! 

En dit is het laatste product van catrice, gewoon een gezichtspoeder om mijn glimmende huid in bedwang te houden. Ook dit product is nogal beschadigt. 
Dit is mijn eerste aankoop van de Ici Paris,het is een paarse oogschaduw met een parelmoeren glans! Ik had dit nog nooit gezien en het was zo prachtig. Dus besloot ik hem te kopen, hij koste €10 en normaal zou ik nooit zoveel spenderen aan een oogschaduw maar komaan deze moest ik hebben! Maar natuurlijk zag je van dat effect op je ogen niet veel meer terug. Jammer. 
En dit is een lippenbalsem van Philosophy. Deze stond al een tijdje op mijn wish-list. Ik had al een paar goede reviews gelezen op internet dus besloot ik hem maar te kopen. 



En om af te sluiten een handcreme en haarolie van kruidvat. 

Ik vond het jammer dat ik zo weinig heb kunnen kopen maar volgende week ga ik nog naar het Wijnegem shoppingcenter dus dan ga ik er nog eens tegen aan!

Wat heb jij allemaal gekocht deze vakantie?

xoxo
Evelyn







Geen opmerkingen:

Een reactie posten