zondag 22 december 2013

Lush Bubblegum lipscrub

Lush Bubblegum Lipscrub

Omdat het nu zo koud is buiten, worden mijn lippen enorm droog en het wordt nog erger als ik constant op mijn lippen zit te bijten... Met als gevolg rode pijnlijke lippen met een overvloed aan velletjes. Oplossing? De Lush Bubblegum Lipscrub! 

Dit is wat Lush er over zegt:
Als de kleur roze een smaak zou hebben, zou dit hem zijn. Klinkt dat logisch? Weten we eigenlijk niet, maar voor de liefhebbers van Snowfairy is dit een must! Deze scrub verwijderd losse velletjes van je lippen voor lippen om te zoenen! Pak een beetje uit het potje en masseer deze over je bevochtigde lippen.


De scrub zit in een simpel glazen potje. De roze kleur springt als eerste in het oog en daarna volgt er een zoete bubblegum geur. Zalig! Deze lipscrub ruikt exact naar Snow Fairy dus als je niet echt voor die geur bent, slaag je deze best over... 


Zoals je kunt zien, heb ik deze al wel een tijdje. Ik heb hem nu een halfjaar en ik zit nog maar net in de helft dus je kunt er zeker een jaar mee doen.


De scrub is redelijk droog dus hij kan wel van je lippen vallen tijdens het scrubben, pas dus op dat je niet vol roze snow fairy suiker hangt! Deze hoeveelheid is meer dan genoeg om je lippen mee te scrubben.


Hier zie je goed de velletjes en hoe droog mijn lippen zijn. Geen enkele lip balm kan dit hoopje misérie redden! 


Lippen een beetje nat maken en de lipscrub aanbrengen, even goed scrubben en eraf spoelen met water. Je mag niet té hard scrubben want dan beschadig je je lippen. 


Mijn lippen na de lipscrub. Zacht en geen velletjes meer! Hierna gebruik ik graag mijn Burt's Bees Granaatappel lip balm. Dan zien mijn lippen er terug goed uit voor een dagje!

Er zijn nog ook nog 2 andere varianten: popcorn en mint julips. 
Deze kun je het hele jaar door verkrijgen, maar soms komt lush met limited edition lipscrubs. 
Dit jaar zit er een rode lipscrub met colasmaak in de kerstcollectie.
Ik zou graag de popcorn scrub nog toevoegen aan mijn collectie omdat ik hier heel goede reviews over heb gelezen en in de winkel rook hij echt heerlijk!   

De Lush Bubblegum Lipscrub kost €9,65.
Welk is jullie favoriete lipscrub? 

xoxo
Evelyn
   




Geen opmerkingen:

Een reactie posten