donderdag 26 december 2013

Lush Sale 2013


Toen ik deze ochtend opstond ging ik gezellig met een kop koffie en een dekentje in de zetel zitten met mijn Ipad. Ik checkte mijn e-mails en ineens zag ik een e-mail val Lush, 50% korting op de kerstcollectie én een paar andere producten! Let the games begin...

Zo snel mogelijk ging ik naar de site om mijn mandje te vullen. Maar damn ze hadden geen snow fairy meer op de nederlandse site... Op naar de uk dus! Daar was er gelukkig nog wel snow fairy. 
Long story short... Dit is wat ik heb besteld!


Snow Fairy! Ik geraakte helemaal in paniek toen mijn zielige 100g flesje bijna op was, dus de lush sale kwam geen moment te vroeg! Maar jammer genoeg waren er alleen nog maar kleine flesjes waar ik dan maar 4 van heb besteld. 

Dit is een pure gok want ik heb geen idee hoe deze ruikt. Maar ik heb er veel goeds over gelezen dus dat kan niet misgaan.  



De eerste bath bomb dat ik moest hebben was de Bombardino. Hij is zo schattig en ruikt echt heerlijk! Zo eentje had ik al gekocht in Antwerpen maar ik moest er gewoon nog een hebben! Hij ruikt naar citroen en iets zoets. Jummie!


Deze rook in de winkel echt heerlijk maar kostte bijna €7 dus die heb ik dan maar overgeslagen. Deze rook heerlijk verfrissend naar limoen. Kan niet wachten tot ik hem heb!


Deze prachtige bruisbal noemt cinders. Ik heb geen idee hoe hij ruikt want hij was al uitverkocht in de winkel, maar hij ziet er zo schattig uit! 


De laatste bruisbal is shoot for the stars, ik heb hem besteld omdat hij naar honey i washed the kids ruikt. Mijn favoriete geur! En hij heeft ook prachtige kleuren.


Omdat mijn bubblegum lipscrub al in de helft is besloot ik deze er ook maar bij te gooien. De santa's lip scrub ruikt en smaakt naar cola. 


Deze stond al een tijdje op mijn wish-list en toen ik zag dat ook deze shampoo on sale was moest ik hem bestellen! 

Zo dit was alles dat ik heb gekocht. Als jij ook nog van 50% korting wilt genieten moet je snel zijn want alles is al bijna op. Veel geluk!

xoxo
Evelyn




Geen opmerkingen:

Een reactie posten