woensdag 8 januari 2014

Lush kerstmis 2013

,

Mijn lush bestelling is eindelijk aangekomen! Het duurde lang maar het is er. 


Alles er snel uitgevist! De bruisballen hebben niet al te veel schade opgelopen en de douchegels zijn niet uitgelopen. 


De eerste bruisbal: Golden Wonder! Ruikt heerlijk fris en is gehuld in gouden glitters. 


De kleine bruisballen zijn verpakt in deze dingen, wel handig want vroeger staken ze gewoon zo in de doos. Deze is dus cinders. De geur valt mij wel een beetje tegen. Misschien ruikt hij beter als ik hem uit de verpakking haal...

   
Shoot for the stars! Deze ruikt echt naar honey i washed the kids. Hij is lekker groot en de kleur vind ik prachtig!

  
Laatste bruisbal, bombardino! Deze schattige ballistic ruikt heerlijk warm, zoet en eetbaar.


Snow Fairy! Hier heb ik er 4 van besteld maar ik had er al eentje direct in de badkamer gezet. Iedereen kent de zoete geur van Snow Fairy inmiddels wel. De perfecte douchegel als je naar kaugomballen wilt ruiken! 
Rose jam is voor de mensen die liever heerlijk naar roosjes ruiken ipv suikerspinnen. Ik had een risico genomen door deze te bestellen omdat ik geen idee had hoe hij rook, maar ik vind hem heerlijk! Hij had wel een beetje zoeter mogen ruiken voor mij.

De rehab shampoo heeft een leuke gele kleur. Je ziet dat hij aan de onderkant troebel is dus je moet hem goed schudden voor gebruik. Rehab ruikt heerlijk naar munt en fruit, normaal ben ik geen munt type maar deze geur is lekker fris en fruitig. Perfect om mee wakker te worden in combinatie met Rose Jam of Snow Fairy!

  
Last but not least, Santa's lip scrub! Een rode scrub met heerlijk colasmaakje en hij zit ook nog eens in een schattig glazen potje!  

Dit waren ze! Van al deze producten kun je uiteraard binnenkort een review over verwachten. 

xoxo
Evelyn

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten