zaterdag 1 februari 2014

Essence VS Catrice gel lip tint


Catrice en Essence hebben beide een een vloeibare lip tint in hun assortiment maar omdat deze er uitgaan doe ik er nog snel een review over. De battle tussen Catrice en Essence!


Ik heb de liquid lip tint in de lichtste kleur. Het doosje vind ik er elegant en chique uitzien. De applicator is zoals bij de meeste lipgloss en is handig om de lip tint aan te brengen.


De gel tint van essence heb ik in een kleur die het dichtst bij de liquid lip tint ligt. Het doosje is wel mooi maar de vorm vind ik er een beetje goedkoop uitzien. Deze applicator heeft een soort cilinder vorm die ik niet echt handig vond om aan te brengen.

Catrice liquid lip tint - Essence gel tint
Zoals je kunt zien heeft de liquid lip tint een meer oranje kleur en hij is ook een stuk vloeibaarder. De gel tint heeft echt een blauw rode kleur en is meer een gel. Maar wie wint er?

De applicator: Die van Catrice is handiger. 
Het design: Ik vind het design van Catrice chiquer.
Blijft het langste op: Zeker en vast die van Catrice, hoewel hij ook geen uitgebreide maaltijd overleeft.
De kleur: Nu ga ik voor Essence omdat ik oranje niet zo mooi vind.
Keuze: Er zijn 4 kleuren gel tint en maar 3 liquid lip tint kleuren dus Essence heeft meer keuze.
Prijs: Voor catrice heb ik ongeveer €4 betaald en voor Essence €2. Essence wint hier! 

Gelijke stand! Ze zijn allebei ongeveer even goed alleen is Essence goedkoper en dat is voor mij wel beter. Je kunt deze nu nog kopen met 50% korting! Nee zeggen tegen een goede lipgloss van €0,99 is echt onmogelijk.   

xoxo
Evelyn


   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten