zaterdag 15 februari 2014

Catrice All Matt plus review


Vandaag doe ik een review over de Catrice All Matt plus foundation. Het is een foundation die belooft dat je huid de hele dag glansvrij blijft. Ik heb de lichtste kleuren 010 light beige en 020 nude beige.


De flacons zien er heel stijlvol uit vooral met het mat glas. Het weegt nogal zwaar door het glas en als je het laat vallen is de kans groot dat het misschien kapot gaat. Jammer genoeg zijn deze producten ook een beetje beschadigt en er zit ook nog lijm van de plakband op. Niet zo aantrekkelijk...


De foundation heeft een handig en hygiënisch pompje. Een half pompje is overigens genoeg om je hele gezicht te doen, je moet wel echt oppassen dat je niet volledig doorduwt want dan komt er echt té veel product uit.


Zo zien de swatches eruit. De bolletjes boven zijn een half pompje, het is dus erg zuinig in gebruik. Ze hebben allebei een duidelijk gele ondertoon. De 020 nude beige is te donker voor mij, 010 light beige licht het dichts bij mijn huidskleur.


Links zonder en rechts met all matt plus. Ik heb een heel lichte huid en niet zo veel onzuiverheden maar ik heb wel last van roodheid op mijn wangen. De kleur ligt redelijk dicht bij mijn huidskleur maar ik vind dat de ondertoon toch een beetje te geel is. Met deze foundation heb je geen matterende poeder meer nodig. Handig! Het matteert echt goed maar aan het einde van de dag ben ik toch nog steeds een glimmende discobal... Maar voor €6,59 doet deze foundation zijn werk toch goed! Er zijn in totaal 4 verschillende kleuren verkrijgbaar.

xoxo
Evelyn 



  


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten