vrijdag 28 maart 2014

Essence all about nude eyeshadow review

Tijd voor een nieuw product van Essence. Jullie hebben dit oogschaduw palet van Essence ongetwijfeld al een paar keer tegengekomen zijn op internet. Tijd voor mijn review!


De Essence all about nude is een palet vol met 6 prachtige nude kleurtjes. Het is een kleine handig palletje met een strak design. Ik vind de opdruk heel mooi en sierlijk! Je kan de kleurtjes goed zien door het plastic dekseltje.


Dit zijn de kleuren. Er zijn maar 2 echt donkerdere kleuren, maar het noemt niet voor niets een nude eyeshadow palet. Het ziet er veelbelovend uit!


De eerste rij oogschaduw's zijn heel subtiele mooie kleuren. De linkse kun je goed gebruiken als highlighter. De middelste vind ik prachtig. Licht bruin/roos met een matte finish en een prachtige shimmer. Ik breng hem graag aan op mijn hele ooglid voor ik andere kleuren aanbreng.


De volgende rij begint met een prachtige roze highlighter. De 2 donkere kleuren vind ik ook heel erg mooi. Vooral dan die laatste. Het is een soort mix tussen bruin en bordeaux. Deze kleuren hebben ook allemaal dezelfde paars roze glitter. I love it!

Ik ben heel tevreden over dit palet. De kleurtjes zijn prachtig en de oogschaduw is van goede kwaliteit! Je kunt dit palletje kopen in het Kruidvat en het kost rond de €5.

xoxo
Evelyn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten