vrijdag 28 maart 2014

Catrice Liquid Metal Eyeshadow 020 Gold n' Roses


Elke keer dat ik in het kruidvat was, liep ik voorbij de liquid metal eyeshadows van Catrice. Ik had er eens een paar kleurtjes van getest maar vond deze niet echt mijn ding. Op een blog kwam ik de Gold 'n Roses tegen. Ik wist niet hoe snel ik hem moest gaan halen, ik vond hem prachtig!

Dit is wat Catrice erover zegt:
Kleuren met een hoge pigmentatie voor een buitengewone metallic glans: de zijdezachte poeder met uniek chroomeffect doet denken aan vloeibaar metaal. De maximale pigmentatie, zijdezachte textuur en intense kleur zorgen ervoor dat je ogen direct stralen. Negen metallic kleuren zijn een een hoogtepunt voor elke dag, elke stemming, elke stijl.


Dat klinkt goed! De liquid metal oogschaduws zitten in een vierkant zwart doosje. Door het plastic dekseltje kun je goed zien welke kleur je vast hebt. In de oogschaduw zit een golvend 3D printje dat het net wat chiquer maakt. De kleur is licht roos met prachtige gouden glittertjes. Prachtig vind ik hem!



Het was moeilijk om een foto te maken waar je de prachtige glans en glitters goed kon zien. Links heb ik het nat aangebracht en rechts gewoon. De kleur is subtiel maar de prachtige shimmers zorgen ervoor dat deze oogschaduw heel opvallend is op je ogen. Je kunt hem gemakkelijk aanbrengen en blenden gaat ook goed. Er is een heel klein beetje fall out, maar welke oogschaduw heeft dat nu niet? Ik ben heel tevreden over deze oogschaduw en ga er zeker nog een paar halen! Er zijn in totaal 9 kleuren, het kost €3.99 en je vind deze in het Kruidvat. 

xoxo
Evelyn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten