zaterdag 1 maart 2014

Essence longlasting lipstick



Vandaag een review over 2 essence longlasting lipsticks. De lichte noemt Natural beauty en de donkere On the catwalk! Toen ik de nieuwe producten van essence was aan het bestuderen zag ik bij de lipsticks 1 kopen en 2de aan de halve prijs. En meer heb je niet nodig om deze schatjes mee naar huis te nemen!


De huls vind ik wel mooi met het mat zwart en de ring in de kleur van de lippenstift. Het oogt duurder dan de €2 dat ik er voor betaald heb. Het minste vuiltje dat er op zit valt wel op door het mat zwart. 


De lippenstift heeft het logo'tje van essence op de lippenstift en op de huls. Ik vind het wel een leuk detail en het maakt de lippenstift wat minder saai. 

Op de onderkant staan de namen van de lippenstift. 


Het zijn niet zo'n opvallende kleuren en ze hebben niet zo veel glans. 


Natural beauty is een prachtige nude kleur. Ik had verwacht dat hij er donkerder zou uitzien maar dit is echt een leuke simpele kleur voor overdag. Een mooie my lips but better lippenstift. Dit is mijn nieuwe favoriet! 


On the catwalk! ziet er in het echt wel donkerder uit, op deze foto ziet hij er om een of andere reden nogal licht uit. Hij ziet er ook wat vlekkerig uit. Het is een leuke frambozenkleur maar ik vind hem niet zo speciaal. Het is ook meer een night out kleurtje. 

De lippenstift houd het bij mij zo'n 3 uurtjes uit maar reken er niet op dat hij een er nog opzit als je een maaltijd achter de rug hebt. Mijn persoonlijke aanrader is Natural beauty. Je vind deze lipsticks in het kruidvat voor ongeveer €2. 

xoxo
Evelyn 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten