vrijdag 28 maart 2014

Garnier micellair water


Net zoals alle merken tegenwoordig heeft ook Garnier een Micellair water uitgebracht. Ik had nog nooit zo'n micellair gedoe gebruikt dus ik wist niet goed waar al die fuzz over was, het was toch gewoon iets om je make-up er af te halen? Ik probeerde de hype zo lang mogelijk te vermijden maar uiteindelijk kon ik er niet meer omheen. Deze van Garnier was juist uitgekomen en ik vond de fles ook zoo leuk! En 400 ml voor maar €6? Probeer daar maar eens langs te lopen...


Op de achterkant staat er wat micellair water precies is. Ik had had het al 100 keer gelezen want elke beautyblogger heeft het al wel eens uitgelegd, dus laat ik dat maar skippen. Deze fles trok mij aan door het feit dat het gewoon een leuke vorm heeft, 400 ml voor €6 is én dat er opstond voor de gevoelige huid. Ook zit er geen parfum en parabenen in.

Ik begon hem dus een goede 3 weken geleden elke avond te gebruiken om mijn make-up te verwijderen en WAUW! Ik was echt onder de indruk van dit spul, het verwijdert bijna al mijn make-up (mijn mascara wil er nooit echt volledig afgaan) en het liet mijn huid zacht en niet geïrriteerd achter. Na een week gebruiken was mijn huid veel minder rood en ik heb geen puistje meer gehad sinds ik dit wonderspul gebruik.


Echt fantastisch spul dus! Ik heb maar 1 klein minpuntje en dat is die rotvervelende klik dop. Man wat is dat ding vervelend, elke keer als ik héél voorzichtig een beetje op een watje probeer te doen, komt er mega veel uit dat dus in de gootsteen beland... VRE-SE-LIJK!

Maar voor de rest dus een fantastisch product. Ga hem zo snel mogelijk halen, je zult er geen spijt van hebben! Garnier Micellair water is te koop in kruidvat voor iets rond de €6. 

xoxo
Evelyn 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten